آهنگ جدید مهراد جم به نام «نگات کنم»
تاریخ : پنج شنبه 30 فروردين 1403
نویسنده : rasa

متن آهنگ مهراد جم نگات کنم

چه خوب شد عشقم اومدی
چیکار کردی تو چقد به چشمم اومدی
چه دیدنی شدی میخوام نگات کنم
برس به من میخوام که قلبمو فدات کنم
یه تویی دوست دارم نتونی حتی بشموری
یه عکس دوتایی بذاریم یهویی
نمیخوام با منی به هیچی فکر کنی
دور بمونه چشم بد از عشقمون چه خوشگله
بمون یه قول بده بهم دلم شه خوش بهت
بدون یکی باهاته که نمیره نمیکنه پشت بهت

هیچوقت عوض نشدی با روزای اول

هر چی پیش رفت این قصه قشنگ تر به نظرمم

موند تو قهر و آشتی همیشه هوامو داشتی

یه چیزایی هست میخوام بگم ولی خب اینجا جاش نیست

دور بمونه چشم بد از عشقمون چه خوشگله
بمون یه قول بده بهم دلم شه خوش بهت
بدون یکی باهاته که نمیره نمیکنه پشت بهت

 https://musicdel.ir/%D9%86%DA%AF%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%86%D9%85-%D9%85%D9%87%D8%B1%D8%A7%D8%AF-%D8%AC%D9%85/




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید